خبرگزاری کار ایران

آزاد خبر داد:

اولین شماره نشریه ندای تایباد پس از یک سال تعطیلی چاپ شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۳۲۱

سردبیر نشریه ندای تایباد گفت: تنها نشریه محلی این شهرستان بدلیل رکود اقتصادی بیش از یک سال تعطیل بود و پس از پیگیری‌های انجام شده اولین شماره آن ماه گذشته چاپ شد و شماره دوم آن در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، حمزه آزاد در اولین جلسه اعضای نشریه ندای تایباد اظهار داشت: این نشریه به هیچ جناح و سیاستی وابسته نیست و با رویکرد انتقادی کار خود را آغاز کرده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود در شهرستان انجام خواهد داد. 

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و بحران‌های مالی چاپ یک نشریه بسیار سخت و طاقت فرسا است اما با تلاش و پیگیری‌های اعضا امیدواریم گامی موثر در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان برداریم همچنین بتوانیم بدین وسیله مشکلات را مرتفع سازیم. 

در ادامه حسن باقری یکی از اعضای نشریه ندای تایباد گفت: با وجود روی کارآمدن فضای مجازی شاید مطبوعات کم رنگ شده باشد اما جلوه و جایگاه خود را از دست نداده است. 

وی اظهار کرد: اعضای فعال در این نشریه باید در راه انتقال و انتشار موضوعات مهمی که سال‌ها در رکود باقی مانده گام بردارند و به دنبال مطالبه‌گری در این مسیر باشند. 

باقری مطرح کرد: شهرستان تایباد ظرفیت‌های بسیاری در حوزه اقتصاد دارد و باید با پیگیری و مطالبه‌گری سرمایه گذاران را به این منطقه جذب کرد تا بتوان از پتانسیل‌های موجود در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی بهره مند شد.

در ادامه جلسه محسن چهاریاری یکی دیگر از اعضای این نشریه با تاکید بر رسالت خبرنگاران گفت: فعالان در این عرصه باید اخبار خود را بر اصول صداقت و درستی بنا کنند. 

وی افزود: برای سرپا نگه داشتن نشریه لازم است برنامه‌ریزی دقیق و درست انجام شود تا هزینه‌های جانبی مرتفع شود و مشکلات مالی سبب تعطیلی دوباره آن نشود.

این نشریه محلی از اسفندماه سال 92 فعالیت خود را آغاز کرد و در فروردین سال 97 به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد. هزینه‌های جاری این نشریه محلی از چاپ تبلیغات تأمین می‌شد که متاسفانه به دلیل عدم استقبال، این مهم برآورده نشد. همچنین این ماهنامه حدود 950 مشترک شامل 250 مشترک خانگی و700 مشترک اداری داشت که هزینه اشتراک خود را پرداخت نکردند و بخش دیگری از درآمدها نیز با مشکل مواجه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز