خبرگزاری کار ایران

محمدرضا مدبر خبر داد:

شناسایی و درمان دانش‌آموزان در معرض خطر اعتیاد در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۳۰۰

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دانش‌آموزان در معرض خطر اعتیاد پس از شناسایی توسط خانواده‌ها و مدارس برای مشاوره و درمان به مراکز بهداشتی و درمانی معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا مدبر امروز شنبه با اشاره به اهمیت شناسایی نوجوانان و دانش آموزان در معرض خطر اعتیاد افزود: در صورت شناسایی چنین مواردی، هماهنگی‌های لازم با اداره کل آموزش و پرورش و مراکز درمانی استان صورت گرفته تا این دانش آموزان مورد مشاوره و درمان قرار گیرند.

وی اضافه کرد: پذیرش اولیه این دانش آموزان در کلینیک مشاوره بیماری‌های رفتاری مرکز بهداشت شهید بلندیان صورت می‌گیرد و در صورت نیاز به اقدامات درمانی به مراکز آموزشی و درمانی قدس یا ۲۲ بهمن معرفی خواهند شد.

مدبر ادامه داد: پیگیری‌های امور درمان این دانش آموزان تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: دوران نوجوانی دورانی پر کشمکش و اغلب دشوار در زندگی هر فردی است و شرایط نامناسب بهداشتی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی برای گذر از چنین مرحله حساسی باعث به وجود آمدن آسیب و بزه اجتماعی نظیر اعتیاد می‌شود و نوجوانان به خاطر خصوصیات نوجوانی آسیب پذیری زیادی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز