خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی دادگستری قزوین اعلام کرد:

در صدور کیفرخواست معاون دانشگاه علوم پزشکی سهو قلم رخ داده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۰۹۶

روابط عمومی دادگستری استان درباره انتشار خبر مربوط به صدور کیفرخواست علیه یکی از معاونان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اصلاحیه صادر کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری قزوین، در این اصلاحیه آمده است: محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین روز شنبه از صدور کیفرخواست علیه یکی از معاونان دانشگاه علوم پزشکی قزوین به همراه چهار متهم دیگر دایر بر اهمال در انجام وظیفه منجر به تضییع اموال دولتی، مشارکت در کلاهبرداری و جعل در دادسرا خبر داده بود.

در این خصوص لازم به توضیح است، تخلف چهار نفر از کارمندان دو داروخانه در آغاز توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین کشف و به دادسرای قزوین اعلام شکایت شده بود و از یکی از معاونان این دانشگاه، شکایتی مطرح نشده و در این رابطه سهو قلم رخ داده است.

این اصلاحیه می‌افزاید: در اثنای انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرای قزوین معلوم شد که در خصوص پرونده مطروحه از سوی یکی از معاونان دانشگاه علوم پزشکی قزوین بزه اهمال در انجام وظیفه منجر به تضییع اموال دولتی صورت گرفته و به همین خاطر نامبرده از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

ناگفته نماند در خصوص کشف تخلف مذکور، دانشگاه علوم پزشکی قزوین اقدامات مناسب و همکاری خوبی با دادسرا داشته و با تشکیل این پرونده از سوی دانشگاه علوم پزشکی در قزوین، موضوع در سطح کشور پیگیری و منجر به حصول نتایج مطلوب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز