خبرگزاری کار ایران

سعید جلیلی در مشهد :

دشمن تلاش می کند مسیر امت اسلامی را منحرف کندَ

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۶۷

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان تلاش می‌کند با بیان مطالب غیر واقع به اهدافشان برسند و مسیر امت اسلامی را منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سعید جلیلی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه مشهد که با حضور راهپیمایان روز جهانی قدس در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی (ره) می‌فرمودند اگر مسلمانان هوشیار شوند دهها سال امت اسلام در مسیر خود پیشرفت می‌کند.

وی افزود: امت اسلام باید بتواند تحلیل درست از وقایع داشته باشد و برای رسیدن به این مهم باید رفتار استکبار را به خوبی بشناسیم و از راهبردها و ترفندهای آنان آگاه باشیم.

جلیلی گفت: نقشه شوم معامله قرن یکی از همین موضوعات است و عنوان می‌شود قرار است کارهای اقتصادی انجام شود. برخی کشورهای منطقه هم همراه این نقشه می‌شوند و می‌گویند ما می‌خواهیم به اقتصاد فلسطین کمک کنیم.

وی تاکید کرد: همین موضوع  در رویای آمریکایی‌ها با ملت ایران قابل مشاهده است و آنها می‌گویند آماده گفت و گو هستیم و عده‌ای نیز از آن استقبال می‌کنند اما تحلیل صحیح از رفتار دشمن نشان می‌دهد این سخنان درست نیست.

وی گفت: بعد از گذشت ۲۶ سال از مذاکرات سازش، امروز هیچ دستاوردی فلسطینیان نداشته‌اند و آمریکایی‌ها رسماً اعلام می‌کنند بلندی‌های جولان رسماً متعلق به اسرائیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز