خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اسلامی کار قزوین مطرح کرد:

کار سیاسی در قزوین نهادینه نشده/ کمک به اجرای حرکت عام‌المنفعه در استان

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۶۷۳

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین گفت: در استان قزوین بداخلاقی‌ها را داریم و هنوز نتوانسته‌ایم کار سیاسی را نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی جولاده‌نیکو در نخستین مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز اظهار کرد: به تقویت کارگروهی و جمعی اعتقاد دارم؛ موضوعی که در استان قزوین کم اتفاق افتاده و پیگیر تحقق این موضوع هستیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی انجام کار گروهی در بخش‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی و غیره را ضروری دانست و افزود: اگر نگاه صرف به احزاب را در نظر نگیریم، گروهی هستیم که توانمندی‌هایی داریم و باید به عرصه ظهور برسانیم تا بتوانیم به معنای واقعی کلمه یک حزب را اثبات کنیم.

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین ادامه داد: برخی اوقات احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب جر و بحث‌هایی بر سر مسائلی  دارند که آن مسائل به درد مردم هم نمی‌خورد.

جولاده‌نیکو اضافه کرد: از اعتقادات شخصی و آنچه که تعریف شده عدول نمی‌کنم اما اگر هر حزب، جناح و گروهی بخواهد حرکت عام‌المنفعه انجام دهد که مثمرثمر باشد با همان مجموعه کمک می‌کنم و در مرحله اجرایی گام خواهم برداشت.

وی با بیان اینکه معنای واقعی حزب فقط توسعه سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: در اساسنامه و مرامنامه بر توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید شده که دومورد آخر را رها کرده‌ایم و صحبت از بحث سیاسی کرده‌ایم.

این مسئول کار سیاسی را نیازمند فرهنگ‌سازی ذکر و تصریح کرد: در استان قزوین بداخلاقی‌ها را داریم و هنوز نتوانسته‌ایم کار سیاسی را نهادینه کنیم.

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین افزود: احزاب مختلف استان قزوین باید از توانمندی‌های بسیار زیادی که دارند، استفاده کنند و اقدامی انجام دهند که کارنامه‌ای در برابر انتقاد دیگران داشته باشند.

جولاده‌نیکو بر قرار دادن نقاط مشترک احزاب استان قزوین با یکدیگر با توجه به فعال شدن برای انتخابات تاکید و ادامه داد: باید نقاط ضعف را کنار گذاشته و با تحمل یکدیگر و به عبارتی بهتر، با افتخار کردن به وجود هم آنچه در تفکر همدیگر است را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز