خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اراده ملت قزوین خبر داد:

همگرایی سازنده با 8 حزب اصلاح‌طلب و مستقل/ایراد به دوری احزاب از حرکت ملت

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۶۵۸

دبیر حزب اراده ملت استان قزوین از همگرایی و همسویی سازنده با هشت حزب اصلاح‌طلب و مستقل برای رقم زدن یک تحول خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدجمال خضری در نخستین مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز اظهار کرد: حزب اراده ملت ایران به همراه حزب اسلامی کار یکی از چند حزب فعال و پویا در استان قزوین است که دارای برنامه بوده و با برنامه به پیش می‌رود.

وی افزود: دو هفته پیش به همت دبیر حزب اسلامی کار با هشت حزب اصلاح‌طلب و مستقل جلسه‌ای تشکیل دادیم و صحبت‌های خوبی رد و بدل شد  و مقرر شد همسویی و همگرایی سازنده داشته باشیم و با هم حرکت کنیم و بتوانیم یک تحولی رقم بزنیم.

دبیر حزب اراده ملت استان قزوین ادامه داد: خیلی بخواهیم از اصلاح‌طلب و اصولگرا صحبت کنیم آب در هاون کوبیدن محسوب می‌شود و مردم مقداری از این دو جناح گذر کرده‌اند.

خضری اصافه کرد: تقریبا از انتخابات سال 76 یک جناح‌بندی ملموسی در کشور شکل گرفت که در رأس، این مهم وجود داشت اما در بین مردم جناح‌بندی معنا نداشت و در سال 76 به معنای واقعی کشور دو جناحی شد.

بازرس حزب اراده ملت کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تفکرات و تمایلات به سمت اصلاح‌طلبان سوق یافتیم گرچه با فراز و نشیب‌ها و چالش‌هایی مواجه شد.

این مسئول تصریح کرد: بیش از 20 سال است اصلاح‌طلبان به عنوان اصلاح‌طلب نتوانسته‌اند حتی یک مورد را در کارنامه خود اصلاح کنند که می‌توان به اصلاح قانون انتخابات، قانون مطبوعات و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد که به هر دلیلی مسکوت ماند.

 دبیر حزب اراده ملت استان قزوین افزود: هر آنچه ملت بخواهد این حزب در همان مسیر گام برمی‌دارد؛ در سال 57 ملت خواست که حکومت خودکامه، دیکتاتور و مستبد را کنار بزند که همین کار را هم کرد.

خضری با بیان اینکه ما تابع اراده ملت هستیم، اذعان کرد: اما ملت جلوتر از ما حرکت می‌کند و احزاب چند قدمی دورتر هستند که از جمله ایراداتی است که به احزاب وارد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز