خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام با محوریت نسل جوان باشد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۶۴۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسترسازی، ایجاد همدلی و انسجام بیش از پیش برنامه‌ های مناسبتی از مهمترین دستورالعمل‌های استانداری خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر خوش‌خبر امروز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) افزود: بدون شک مردم محوریت این‌گونه ایام الله را بر عهده دارند اما مسئولان هم باید بستر مورد نیاز را فراهم کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی ایران از همه طرف مورد هجوم است باید از فرصت‌های انقلابی بیشترین بهره گیری شود. تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود زیرا اگر جوان و نوجوان مدیریت نشوند بیگانگان مدیریت خواهند کرد.

وی ادامه داد: برگزاری باشکوه مراسم رحلت حضرت امام فرصتی مغتنم است که همه اقشار برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند، در اینجا منیت معنا پیدا نمی‌کند بلکه همه باید در لوای پرچم مقدس به عنوان یک سرباز تلاش کنند.

خوش‌خبر اظهار داشت: جدای از برگزاری مراسم ارتحال، محتوای مراسم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که برنامه‌ها باید با محوریت نسل جوان پایه ریزی شود.

وی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی در این ایام نباید به فراموشی سپرده شود گفت: نسل جوان امروزی عموماً با فضای مجازی سروکار دارند که دستگاه‌های ذیربط باید در تولید محتوای مناسب تلاش کنند و در بحث فضاسازی، روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی فعالیت دوچندانی نسبت به گذشته داشته باشند و اطلاع رسانی حداکثری در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه صدور روادید و تشریفات میهمانان خارجی با هماهنگی با نمایندگی وزارت امور خارجه دستورالعمل و سلسله مراتب اداری و هماهنگی‌های لازم با فرمانداران نیز صورت خواهد گرفت که از ظرفیت میهمانان خارجی برای شرکت در این مراسم حداکثر بهره برداری صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز