خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز مطرح کرد:

لزوم توجه به حل مشکلات آلودگی هوا و ترافیک در راستای ارتقای سلامت شهروندان

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۹۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در حوزه شهری حل معضل ترافیک در تامین امنیت شهروندان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه شورای ترافیک استان، افزود: اجرای ایده ها و نظرات شخصی و سلیقه ای مدیران حوزه شهری در امر ترافیک، نتیجه ای جز هدر رفت منابع را دربر ندارد. 

وی گفت: 2 معضل اصلی و جدی در کلان شهر ها آلودگی هوا و ترافیک است چراکه حل مشکلات ترافیکی و کاهش آلودگی هوا در تامین امنیت شهروندان نقش بسزایی دارد.

 درویش پور افزود: لزوم توجه به افزایش تعداد پارکینگ های استان البرز در راستای کاهش ترافیک باید در دستور کار شورا قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: در ساماندهی و جمع آوری دستفروشان از پیاده روها و تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده باید اهتمام ورزید.

درویش پور گفت: ضرورت دارد تخصیص منابع مالی از محل جرایم رانندگی به حوزه مدیریت شهری در راستای کاهش ترافیک و تسهیل در حمل و نقل عمومی استان اجرایی شود. 

وی ادامه داد: نسبت به روشنایی شهر باید توجه ویژه شود چرا که در کاهش تصادفات جاده ای و تامین امنیت بسیار ضروری است.

معاون استانداری البرز عنوان کرد: ضرورت دارد برنامه های حوزه شهری طبق اصول و ضوابط عملیاتی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز