خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار و کمک مسئولان ماسال به خانواده ۵ قلو‌ها/ اشتغال پدر و پرداخت وام به والدین

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۵۴

فرماندار و جمعی از مسئولان ماسال برای دلجویی و اهداء کمک به خانه ۵ قلو‌ها راهی این شهرستان شدند.

به گزارش ایلنا،  فرماندار ماسال امروز گفت: در پی تماس تلفنی از دفتر ریاست جمهوری به بنده جمعی از مسئولان به ویژه مسئولان نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد برای دلجویی، بررسی مشکلات و کمک به خانه 5 قلوهای ساکن روستای اسطلخ زیر ماسال رفتند.

جواد عامر با بیان اینکه به والدین این 5 قلوها هدایای نقدی و کالاهایی نظیر روغن، برنج و دیگر اقلام مورد نیاز داده شد، افزود: علاوه بر این قرار شد یک خانه نیمه ساخت هم به این خانواده اهداء شود.

وی گفت: همچنین قرارشد پدر 5 قلوها در یکی از ادارات مشغول بکار و به مادرشان وام اشتغال خانگی اهداء شود.

مادر 5 قلوها گفت: حدود 5 سال با علیرضا خداجو همسرم و فرزندانم در دهستان دهکا آستانه اشرفیه در خانه ای استیجاری زندگی کردم اما به علت مشکلات معیشتی مجبور شدم 6 ماه پیش به روستای اسطلخ زیر ماسال مهاجرت کنم.

ماهرخ بخشی با بیان اینکه در سال96 در اولین زایمان 5 قلو بدنیا آوردم، افزود: برای پرورش 4 پسر و یک دخترم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنم.

وی در پایان گفت: چند وقت پیش برای بیان مشکلاتم  به رئیس جمهور نامه‌ای دادم که الحمدلله اثر بخش بود و مسئولان شهرستان ماسال برای بررسی مشکلات به خانه ام آمدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز