خبرگزاری کار ایران

شهبازی تاکید کرد:

ثبت احوال یکی از اعضای موثر برگزاری انتخابات/البرز برای انتخاباتی امن و پرشور مهیا است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۳۳۰

استاندار البرز با عنوان اینکه ثبت احوال یکی از اعضای موثر برگزاری انتخابات است، تصریح کرد: برای تعامل، هم افزایی و همکاری با ثبت احوال در راستای پیشبرد برنامه ها و اهداف کلی در راستای ارائه خدمات مطلوب و برخط به مردم آماده هستیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان البرز با اشاره به همکاری رئیس سازمان ثبت احوال کشور در تاسیس اداره ثبت احوال شهرستان اشتهارد، افزود: ثبت احوال با ثبت وقایع 4 گانه، ماموریت های فراوانی را بر عهده دارد چراکه مبنای اصلی توسعه، برنامه ریزی، تصمیم سازی و تصمیم گیری، اطلاعات دقیق جمعیتی است و با احصا دقیق آمارها، می توان شاهد برنامه ریزی صحیح برای جمعیت استان بویژه جوانان بود.

استاندار البرز تصریح کرد: برای تعامل، هم افزایی و همکاری با ثبت احوال در راستای پیشبرد برنامه ها و اهداف کلی در راستای ارائه خدمات مطلوب و برخط به مردم آماده هستیم.

شهبازی با اشاره به انتخابات پیش رو و مسئولیت های ثبت احوال افزود: ثبت احوال یکی از اعضای موثر برگزاری انتخابات است.

وی عنوان کرد: همچنان متحد و منسجم و بدور از حواشی برای برگزاری انتخاباتی امن، پرشور توام با شعور برای برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال مهیا می شویم.

استاندار البرز گفت: عمر پست ها و مدیریت ها مانند برق و باد در حال گذر است از این رو باید اقدامی ماندگار و عملکردی مطلوب از خود بجای بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز