خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس پارلمان محلی قزوین مطرح کرد:

اجازه تبدیل شدن قزوین به زباله‌دان استان‌های دیگر را نمی‌دهیم/تاکید شهردار قزوین بر ادامه فعالیت دانشگاه علمی-کاربردی سوال‌ برانگیز است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۰۴۶

نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: اعضای شورای شهر قزوین این اطمینان را به مردم این شهر می‌دهد که قاطعانه اجازه نخواهند داد قزوین به زباله‌دان شهرها و استان‌های دیگر تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی عبدالرزاقی عصر امروز در جلسه شورای شهر قزوین اظهار کرد: دانشگاه‌هایی که تحت نظر ارگان‌های دولتی هستند به غیر ازبهداشت، علوم و آزاد باید کم‌کم جمع‌آوری شوند.

وی افزود: اینکه شهردار قزوین بر ادامه کار دانشگاهی که سوددهی ندارد و قطعا برای ما ضرردهی دارد، تاکید دارد و موافق است جای سوال است.

نایب رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: چند نفر ازپرسنل شهرداری در دانشگاه علمی-کاربردی مشغول به کار هستند این در حالی است که چند هزار مترمبع بنا دارد و مکانی که در اختیار دانشگاه قرار داده‌ایم ارزشمند است و زمین چمن مصنوعی آن هم افتتاح شده است.

عبدالرزاقی اضافه کرد: حقوق پرسنل دانشگاه که از سوی شورای شهر قزوین پرداخت می‌شود و تعدادی از پرسنل شهرداری هم که قرار بود در دانشگاه درس بخوانند تحصیل کرده‌اند پس چه تاکیدی داریم که دانشگاهی که سوددهی ندارد و ضرردهی دارد کارش ادامه داشته باشد.

وی به موضوع انتقال پسماندهای پتروشیمی استان خوزستان به استان قزوین در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مدیر کل محیط زیست استان قزوین و مسئولان سایت پسماند محمدآباد مشخص شد که چنین اتفاقی در استان رخ نداده است و مجوزی هم صادر نشده است.

این عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: اعضای شورای شهر قزوین این اطمینان را به مردم این شهر می‌دهد که قاطعانه اجازه نخواهند داد قزوین به زباله‌دان شهرها و استان‌های دیگر تبدیل شود.

نایب رئیس شورای شهر قزوین افزود: همان گونه که محیط زیست برای مسئولان استان خوزستان ارزشمند است برای ما هم در قزوین این مهم، ارزشمند است و اجازه نمی‌دهیم چنین پسماندی به استان قزوین انتقال یابد و قاطعانه در برابر این موضوع می‌ایستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز