خبرگزاری کار ایران

کازانی به ایلنا خبر داد:

صدور موافقت اصولی 2 کمپ جدید ترک اعتیاد در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۰۰۵

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک از صدور موافقت اصولی دو کمپ جدید ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

یوسف کازانی در حاشیه بازدید از کارگاه اشتغال در حال احداث یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان آبیک واقع در روستای حسین‌آبادکرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: مراحل صدور پروانه فعالیت دو کمپ جدید ترک اعتیاد در کمیسیون اداره کل بهزیستی استان قزوین در مرحله پیگیری قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر سه کمپ ترک اعتیاد در شهرستان آبیک وجود دارد و در این کمپ‌ها 87 نفر به صورت اختیاری و اجباری پذیرش شده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک ادامه داد: برای جمع‌آوری معتادان متجاهر شهرستان آبیک به دلیل وجود بیش از 20 نفر ازاین معتادان، دو کمپ در حال فعالیت به عنوان کمپ‌های معین انتخاب شده‌اند.

کازانی اضافه کرد: بهبودیافتگان پس از ترک اعتیاد و خروج از کمپ نیاز به حمایت معنوی و فکری خانواده و پذیرش اجتماع دارند تا بتوانند به وضعیت گذشته خود بازگردند که ایجاد اشتغال برای آنان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نباید پس از ترک اعتیاد و بهبودی افراد، به سرزنش و سرکوفت آنها بپردازند بلکه باید کمکشان کنند به زندگی عادی خود بازگردند ازسویی جامعه لازم است در پذیرش بهبودیافتگان تاثیرگذار باشد.

این مسئول تصریح کرد: راه‌اندازی کارگاه‌های اشتعال ویژه بهبودیافتگان بهترین راهکار برای خروج از کمپ‌داری مطلق است و کمپ بهاری دوباره شهرستان آبیک این مهم را در دستور کار قرار داده که با ارائه طرح از سوی موسس این کمپ و فراهم شدن مقدمات آن، زمینه ایجاد اشتغال افراد بهبودیافته در کارگاه روستای حسین‌آباد کرد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز