خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران کارت به کارت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۹۳

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: ۲ کلاهبردار که با روش کارت به کارت بانکی توسط خودرپرداز از مردم کلاهبرداری می‌کردند توسط ماموران آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ آرش مرادی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: به دنبال وصول پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری (کارت به کارت) رسیدگی به این موضوع با تشکیل کارگروهی ویژه از کاراگاهان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این پرونده از یک شهروند قزوینی مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری شده بود، گفت: پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیقات از طریق منابع و امکانات مختلف هویت ۲ نفر از کلاهبرداران شناسایی شد.

مرادی همچنین اظهار داشت: در این خصوص یک تیم از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های قضایی لازم به استان تهران اعزام شدند که در نهایت متهمان با اقدامات مراقبتی لازم طی یک عملیات ضربتی که قصد فرار داشتند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در بازجویی‌های فنی پلیسی، متهمان ابتدا منکر بزه انتسابی بودند ولی در مواجه با مستندات و ادله به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص تاکنون ۱۲ شاکی شناسایی شده است، خاطر نشان کرد: کلاهبرداران از شاکیان مبلغ یک میلیارد ریال با این شیوه و شگرد کلاهبرداری کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند، از مردم خواست تا از اعتماد بیش از حد به دیگران بپرهیزند چرا که هرگونه تماس تلفنی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی و درخواست رفتن نزد دستگاه‌های خودپرداز، زنگ خطری برای دسترسی به اطلاعات حساب بانکی و تخلیه موجودی حساب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز