خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیسیون کارگری تاکستان مطرح شد؛

ایجاد اشتغال برای 3100 نفر در شهرک خرمدشت/ کارخانجات تعطیل فولاد و کاشی به چرخه تولید باز می‌گردند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۸۵۸

فرماندار تاکستان از تلاش‌های صورت گرفته برای بازگردانی شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید در تاکستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه کمیسیون امنیت کارگری شهرستان تاکستان به ریاست رضا طاهری فرماندار و با حضور اعضای کمیسیون در سالن اجتماعات فرمانداری تاکستان برگزار شد

فرماندار تاکستان در این جلسه گفت: با توجه به نام گذاری سال جاری به نام رونق تولید از طرف مقام معظم رهبری همه مسئولین در حوزه روان سازی کار تولید، ایجاد تسهیلات و بررسی مشکلات کارگری تلاش کنند و یکی از اهداف اصلی این کمیسیون رصد کردن مسائل و مشکلات کارگری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکستان افزود: ادارات صمت و تعاون کار و رفاه اجتماعی با بررسی تحلیلی و آمارهای دقیق گزارشی از فعالیت های بنگاه های اقتصادی را ارائه نمایند تا جهت گیری برنامه ریزی جلسات به سمت حل مشکلات جامعه کارگری، تولید و اشتغال باشد.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:  دستگاه های متولی از جمله تعاون کار و رفاه اجتماعی و صنعت معدن تجارت با دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با توجه به شرایط منطقه و وجود شهرک‌های صنعتی در شهرستان در ایجاد صنایع و کارخانجات جدید اهتمام داشته باشند.

رئیس کمیسیون کارگری به اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمایه گذاران بخش خصوصی بیان نمود: مذاکراتی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه تولید لوله بدون درز با زمینی در مساحت ۵۰ هکتار با ایجاد فرصت شغلی برای ۶۰۰ نفر و همچنین در حوزه خودروسازی در زمینی به مساحت ۱۴۰ هکتار با اشتعال ۲۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی خرمدشت انجام گرفته است که در مرحله واگذاری زمین برای شروع کار است.

فرماندار تاکستان در بخش پایانی سخنان خود به احیا کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل اشاره کرد و اظهار داشت : تلاش هایی صورت گرفته است تا  شرکت های تعطیل و نیمه تعطیل احیا و به چرخه تولید باز گردند و در همین راستا اولویت با شرکت های خودرو سازی ، مصالح ساختمانی ،کاشی و سرامیک و فولاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز