خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی خبر داد:

استان البرز سرآمد طرح «تاپ» در کشور

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۸۱۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: «طرح ملی تاپ» از این قابلیت برخوردار است که به عنوان یک طرح فراگیر با معضل سرسختی نظیر بیکاری مقابله کند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «رونق تولید» نامگذاری شده است به تولیــد، حیات و زندگی دوباره ای ببخشد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی، ضمن اعلام این خبر افزود: طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) با هدف توسعه دانش بنیان بنگاه ها از طریق بهره مندی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ارتقا سطح مهارت فارغ التحصیلان مشمول خدمت سربازی و تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه و در سه بخش برای دانش آموختگان طراحی شده است.

شاهمرادی تصریح کرد: دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی که تمایل دارند دوران خدمت سربازی خود را در بنگاه‌های اقتصادی بگذارانند، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تمایل دارند پایان نامه های خود را به صورت مسأله محور انجام دهند و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی که مایلند در قالب طرح پسادکترای صنعتی و فرصت مطالعاتی در راستای انجام پروژه‌های مستقل یا مشترک در بنگاه‌های صنعتی و معدنی فعالیت نمایند؛ شامل این طرح می‌شوند.

وی درباره موارد قابل توجه طرح تاپ اظهار داشت: «طرح تاپ» با پررنگ کردن نقش اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سربازان فارغ التحصیل در بنگاه های اقتصادی، زمینه توانمندسازی طرف عرضه و تقاضای نتایج پژوهش و فناوری را فراهم نموده و در یک مکانیزم برد- برد، اثرات اقتصادی قابل توجهی خواهد داشت.

شاهمرادی ادامه داد: «طرح ملی تاپ» از این قابلیت برخوردار است که به عنوان یک طرح فراگیر با معضل سرسختی نظیر بیکاری مقابله کند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «رونق تولید» نامگذاری شده است، به تولیــد، حیات و زندگی دوباره ای ببخشد.

این مقام مسئول در خاتمه بیان کرد: تاکنون استان البرز بهترین عملکرد را از نظر وزارت متبوع در جهت جذب و جلب مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی در «طرح تاپ» بدست آورده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از مراحل اجرای طرح تاپ می توانند به سایت www.iranetop.ir یا top.mimt.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن3572267 با پیش شماره 026 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز