خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مردم و مسئولان انجام شد؛

تشییع پیکر رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۷۸۰

مراسم تشییع پیکر سرگرد شهید "کوروش حاجی مرادی" رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با حضور جمع زیادی از مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تشییع پیکر شهید حاجی مرادی صبح امروز سه‌شنبه هفتم خرداد ماه با حضور سردار منفرد جانشین پلیس آگاهی ناجا، سردار امان اللهی فرمانده و مدیران انتظامی استان، حجت الاسلام مهری امام جمعه و مسئولان و مدیران شهرستان اسلام آبادغرب، امیر غلامی جانشین قرارگاه ارتش در غرب کشور، سرهنگ الهی فرمانده مرزبانی استان، جمع زیادی از نیروهای نظامی و اقشار مختلف مردم قدرشناس این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، تابوت حامل پیکر شهید حاجی مرادی از مقابل مسجد جامع برروی دستان خانواده، همکاران و مردم اسلام آبادغرب تا میدان امام خمینی (ره) این شهر تشییع شد.

تشییع کنندگان با سردادن ذکرهای "لا اله الا الله – محمد رسول الله و علی ولی الله" سرگرد حاجی مرادی را تا منزلگاه ابدیش بدرقه و از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای وی مسئلت کردند.

پیکر رئیس پلیس شهید آگاهی اسلام آبادغرب سپس از میدان امام خمینی (ره) این شهر به زادگاهش واقع در روستای برف آباد منتقل و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

شهید حاجی مرادی که از وی ۲ فرزند دختر و یک پسر به یادگار مانده است، شامگاه یکشنبه پنجم خرداد ماه بر اثر درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم ترحیم و بزرگداشت شهید کوروش حاجی مرادی نیز بعدازظهر امروز از ساعت 16 تا 17:30 دقیقه در مسجد جامع شهر اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز