خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری ارومیه:

مقابل تیم‌های اسم و رسم دار سر تیم‌های بی نام و نشان را می‌برند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۶۵۳

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری ارومیه گفت: متاسفانه مقابل تیم های اسم و رسم دار سر تیم های بی نام و نشان را می‌برند.

الناز دواتگر سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری ارومیه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، اشتباهات داوری و همچنین میزبانی نه چندان مناسب تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی عامل اصلی شکست این تیم در هفته گذشته دانست و افزود: روز قبل از بازی طق روالی که در سایر مسابقات لیگ برتر وجود دارد تیم های مهمان درخواست زمین تمرین برای پیش از بازی اصلی از هیات فوتبال درخواست می‌کنند، متاسفانه علیرغم محقق نشدن این مورد در انزلی در اقدامی یک زمین چمن مصنوعی با کیفیت پائین در اختیار بانوان همیاری قرار گرفت که تفاوت زیادی با زمین بازی اصلی داشت.

داوتگر ادامه داد:حتی روز بازی مدیریت سکوهای استادیوم به گونه ای طراحی شده بود که هوادارن تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی پشت رختکن تیم همیاری اسکان داده شده بودند،که این عامل سبب شد که فحاشی و توهین به بازیکنان از همان دقایق اول تمرکز تیمی ما را دچار مشکل کند.

دواتگر در خصوص داوری گفت:شرایط یک طرفه میزبانی در تصمیمات داوری هم تاثیر منفی گذاشته بود،حتی در مواقعی از بازی تیم بانوان همیاری شهرداری سوار بازی بودیم،داور در دو صحنه دو پنالتی مشکوک به نفع تیم همیاری براحتی از کنار آن رد شد و تصمیات داوری گرفته شده کاملا تحت تاثیر جو بازیکنان ملوان قرار داشت.

وی افزود:بعد اعتراض ساده که در پی اشتباهات داوری برای تیم همیاری اتفاق افتاد،بدون هیچ اعتراضی داور مسابقه بنده از زمین مسابقه اخراج کرد،وهمین عامل سبب پاشیده شدن شیرازه تیم در کنار اشتباهات مکرر داوری شد متاسفانه در مقابل تیم های اسم و رسم دار سر تیم های بی نام و نشان را می برند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری استان آذربایجان غربی برای ادامه مسابقات ابراز امیدواری کرد وگفت: تیم ملوان هیچ برتری ای نسبت به ما نداشت با وجود اینکه ۷ تا ۸ سال کنار هم در لیگ برتر بازی می کنند هیچ برتری ای نسبت به ما نداشتند.

وی گفت: در ادامه بازی ها قطعا بازی های بهتری از بازیکنان بانوان همیاری خواهید دید و سعی می کنیم نسبت به دور رفت مسابقات امتیازات بیشتری کسب کنیم،بنده در حدود دو هفته است این تیم را در دست گرفتم و راه طولانی ای را در پیش دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز