خبرگزاری کار ایران

سرهنگ زراعتیان خبرداد:

آتش به جان ۱۲۰ هکتار از اراضی شهرستان‌های کازرون و مرودشت افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۶۲۴

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: آتش به جان ۱۲۰ هکتار از اراضی شهرستان‌های کازرون و مرودشت افتاد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش کامفیروز جنوبی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع طبیعی اطراف کوه مقیم آباد مطلع شدند. بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده کردند این مراتع بنا به عللی نامعلوم طعمه حریق شده و در حال سوختن است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: با تلاش عوامل انتظامی، اداره منابع طبیعی، آتش نشانی، بسیج و اهالی محل پس از ساعت‌ها تلاش حریق مهار شد.

زراعتیان تصریح کرد: براساس اعلام کارشناسان مربوطه در این آتش سوزی، 20 هکتار از منابع و مراتع طبیعی از بین رفته و سوخته است.

فرمانده انتظامی کازرون هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از آتش‌سوزی اراضی کشاورزی واقع در روستای آبگینه مطلع شدند.

محمد عبادی‌نژاد تصریح کرد: ماموران انتظامی پاسگاه پل آبگینه همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مذکور اعزام و در بررسی‌های اولیه مطلع شدند این مراتع بنا به عللی نامعلوم طعمه حریق شده و در حال سوختن است.

وی با بیان اینکه با تلاش تمام نیرو‌های امدادی آتش‌سوزی مهار شد، خاطرنشان کرد: براساس اعلام کارشناسان حدود 100 هکتار از اراضی گندم و جو به ارزش 10 میلیارد ریال در این آتش‌سوزی طعمه حریق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز