خبرگزاری کار ایران

در معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد آبیک مطرح شد ؛

تفکرات سیاسی نباید در رتق و فتق امور مراجعه‌کنندگان دخیل باشند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۳۷۵

فرماندار شهرستان آبیک گفت: درب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک به روی همه هنرمندان منتقد و همراه باید باز باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،در مراسمی و با حضور حسینی معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و شهرام احمدپور فرماندار آبیک سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک معرفی و مشغول به کار شد.

فرماندار آبیک در این مراسم گفت: اداره فرهنگ  وارشاد اسلامی با افراد مهم، شاخص و هنرمند سر و کار دارد و جزء نخبگان جامعه محسوب می‌شود.

شهرام احمدپور افزود: هر کدام از هنرمندان شهرستان آبیک در حوزه هنری خود تخصص داشته و صاحب فکر و اثرگذار هستند و باید از ظرفیت آنها به نحو احسن استفاده شود.

وی ادامه داد: برگزاری تعزیه در جای جای شهرستان آبیک در ماه محرم و تجلیل از پیرغلامان کم‌نظیر بیانگر غنای فرهنگی و مذهبی این شهرستان است موجب شده به کانون تعزیه استان قزوین تبدیل شود.

احمدپور تصریح کرد: در نگاه به افراد مراجعه‌کننده به اداره فرهنگ و ارشاد نباید تفاوت قائل شد و تفکرات سیاسی را نباید در رتق و فتق امور مراجعه‌کنندگان و هنرمندان دخیل کرد.

وی افزود: مسئولان شهرستان آبیک فارغ از مسائل سیاسی به مطالبات مردم توجه دارند و پیگیر رفع مشکلات مردم هستند.

در این مراسم، سیدمحمد موسوی که مدتی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آوج بوده به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک معرفی و منصوب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز