خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید معاون رئیس جمهور و استاندار البرز از شرکت های دانش بنیان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۳۴۶

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با همراهی استاندار البرز از چند شرکت دانش بنیان در البرز بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری صبح یکشنبه در سفر یک روزه به البرز از مجموعه مپنا، پژوهشگاه مواد و انرژی و یک لابراتوار کشاورزی در این استان دیدن کرد.

ستاری در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران به ظرفیت‌های قابل توجه البرز در بخش شرکت‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: تا اواخر سال گذشته بیش از 90 هزار میلیارد تومان میزان درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور بوده است و گسترش شرکت های دانش‌بنیان و حمایت مالی از آن ها با هدف مقابله با تحریم ها و پاسخ به نیازهای کشور در دستور کار قرار دارد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: برنامه‌های مفصلی برای مقابله با تحریم ها داریم و کشور به خوبی این مرحله را هم پشت سر خواهد گذاشت.

ستاری گفت: 4 هزار و 400 شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد و در صددیم با گسترش این شرکت ها فعالیت‌های نوآورانه اساتید و دانشجویان به درآمدزایی برسد.

وی با بیان اینکه استان البرز در صنعت داروسازی بسیار موفق عمل کرده است، افزود: پیگیر ایجاد اکوسیستم مناسبی در این حوزه در استان البرز هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز