خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون اداره کار قزوین خبر داد:

آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۳۲۱

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر از چهار خردادماه تا دهم تیر سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، مهنوش بهزادپور گفت: چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور ماه سال جاری در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور برگزار خواهد شد. 

 وی افزود: همه شرکت‌ها و اتحایه‌های تعاونی در گرایش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، صفوف خدماتی، اعتباری، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرز نشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: دبیرخانه جشنواره در اداره توسعه تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین مستقر بوده و آماده راهنمایی و پاسخگویی به تعاونگران است.

استان قزوین حدود 750 تعاونی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز