خبرگزاری کار ایران

تسریع در تحقق سهم 30 درصدی بانوان در مناصب مدیریتی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۹۷۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با عنوان اینکه عملکرد مدیران استانداری، الگوی سایر ادارات و دستگاه های استان است، افزود: با رویکرد استاندار البرز به اشتغال زنان در مناصب مدیریتی، اشتغال 30 درصدی زنان در استان در مرز تحقق است.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در مراسم معارفه شیلا شادابی، سرپرست اداره کل دفتر فنی و سرپرست معاونت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: با توجه به تاکید استاندار بر تخصص و تسلط کامل غلامحسین سلمانی، سرپرست اداره کل دفتر فنی به حوزه عمران و همچنین سوابق و قابلیت های وی انتظار می رود مثل سابق در حوزه دفتر فنی نیز مصمم و با جدیت هرچه تمامتر در حیطه مدیریتی خود اقدام کند. 

وی افزود: شیلا شادابی نیز از نیروهای بسیار فعال و پرتلاش معاونت عمرانی است  که امیدواریم با مسئولیت پذیری و پیگیری ایشان در منصب معاونت امور شهری شاهد دستاوردهای مثبتی در این حوزه باشیم.

درویش پور ادامه داد: با رویکرد استاندار البرز به اشتغال زنان در مناصب مدیریتی، اشتغال 30 درصدی زنان در استان در مرز تحقق است. 

وی گفت: دفتر فنی وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و بیشترین اقدامات و وظایف معاونت عمرانی بر عهده اداره کل دفتر فنی است.

درویش پور تصریح کرد: ما موظف هستیم بطور کامل و با سرعت در راستای اولویت و انتظارات استاندار البرز برای رونق و توسعه استان، تلاش کنیم.

 وی با عنوان اینکه رشد و توسعه نتیجه موفقیت در محیط کار است که با وفاق، همدلی و انسجام  میسر می شود، اضافه کرد: مدیران و مسئولان استانداری وظیفه نظارت بر دستگاه های اجرایی را بر عهده دارند بنابراین انتظار می رود که بیشتر از سایر دستگاه ها در انجام امور محوله مصمم باشند تا همه کارها و اقدامات به سامان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: شرط موفقیت و ترقی مدیران و کارکنان در این است که از ابتدای قبول مسئولیت با تلاش و پشتکار نسبت به انجام وظایف و تعهدات خود جدیت به خرج دهند چرا که اسم و رسم خوب تنها با عملکرد خوب میسر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز