خبرگزاری کار ایران

بیانیه استانداری لرستان درباره تغییرات انتصاباتی استان

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۹۱۳

استانداری لرستان در راستای تغییر انتصاباتی در این استان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، پس از اظهار نظرهای روزهای اخیر درباره لزوم تغییرات در فرمانداری‌ها، استانداری لرستان در بیانیه‌ایی اعلام کرد است ممکن است در روزهای آتی شاهد تغییر و انتصاباتی باشیم امااین انتصابات به اظهارات روزهای اخیر ربطی ندارد.

در بیانیه‌ استانداری لرستان آمده است:

هر گونه جابجایی و تغییر فرمانداران مشمول طی مراحل قانونی و اداری است و انتخاب فرماندار به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان، نیازمند بررسی همه ‌جانبه در خصوص توانمندی‌ها و ظرفیت‌های وی است.

در روند انتخاب فرمانداران، به رغم  کسب مشورت از مراکز مختلف؛ وزارت ‌کشور کاملا مستقل عمل کرده و طبق مفاد قوانین موضوعه اقدام می‌کند.

تغییر فرمانداران امری مستمر بوده و  ممکن است طی روزهای آتی نیز شاهد تغییر و انتصاباتی باشیم.

طبیعتا این تحولات مدیریتی پس از طی مراحل اداری بوده و ارتباطی با اظهارات بیان ‌شده در روزهای اخیر ندارد.

وزارت کشور متولی برگزاری توام با  سلامت انتخابات است‌.

تحقق مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت‌های پرشور انتخاباتی در گرو  تضمین برگزاری بی‌طرفانه انتخابات است و بدون تردید عزم مجموعه وزارت کشور برای تجلی بخشیدن به ۴ اصل ذکر شده، شکوه ماندگار دیگری را در عرصه انتخابات رقم خواهد زد.

وزارت کشور و بالطبع استانداری لرستان با هرگونه اعمال ‌نظر شخصی در انجام وظایف اداری فرمانداری‌ها برخورد کرده و در جریان برگزاری انتخابات، سلایق‌سیاسی و فکری فرمانداران، بخشداران و دیگر عوامل هیچ‌گونه اثری بر انجام وظایف قانونی و  نتیجه انتخابات نخواهد گذاشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز