خبرگزاری کار ایران

با برگزاری چهارمین جشن گلریزان صورت گرفت؛

کمک 410 میلیون تومانی آبیکی‌ها برای آزادی زندانیان نیازمند

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۸۸۶

مردم نوع‌دوست و خیران شهرستان آبیک و دیگر شهرستان های استان قزوین، حدود410 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طبق اعلام ستاد دیه شهرستان آبیک که زیر نظر ستاد دیه استان قزوین فعالیت می‌کند، با برگزاری چهارمین جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد شهرستان آبیک، خیران و مردم نوع‌دوست این شهرستان و خیران خارج از این شهرستان و استان قزوین چهار میلیارد و 100 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکوم مالی کمک کردند.

به گفته رئیس دادگستری شهرستان آبیک، 26 زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی این شهرستان به دلیل 31 میلیارد ریال بدهی در حبس به سر می‌برند.

در چهارمین جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند شهرستان آبیک قشرهای مختلف مردم  با مشاغل دولتی و آزاد و خیران اعم از صاحبان صنایع و شرکت‌ها، مسئولان قضایی، اجرایی و نظامی، شوراهای شهرها و روستاها، شورای رسانه شهرستان آبیک، فعالان فضای مجازی، پویش جوانان شهرستان آبیک و غیره حضور داشتند.

سال 95 بیش از 730 میلیون ریال در نخستین جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد شهرستان آبیک جمع‌آوری شده بود؛ در حالی که در سال 96 بیش از یک میلیارد و 405 میلیون جمع‌آوری شده بود.

در سال گذشته هم از سوی خیران شهرستان آبیک حدود 300 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک و مساعدت شده بود.

به گزارش ایلنا، در شب برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند شهرستان آبیک یکی از شکات که حضور داشت350 میلیون ریال از طلب خود را بخشید و آزادی یک زندانی را فراهم کرد.

از سوی ستاد دیه استان قزوین و ستاد مردمی دیه شهرستان آبیک پس از بررسی پرونده‌های زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان، نسبت به آزادی زندانیان اقدام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز