خبرگزاری کار ایران

رستمی مطرح کرد؛

تربت حیدریه باید از حالت ممر به وضعیت مقر تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۸۳۲

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه گفت: لازم است تربت حیدریه را از حالت ممر خارج کرده و تبدیل به 'مقر' کنیم و این بدان معناست که اعضای ستاد خدمات سفر باید به شکلی برنامه‌ریزی کنند که میزان ماندگاری مسافران در تربت حیدریه بیشتر شود چرا که هم اکنون تربت حیدریه برای مسافران تنها در حکم یک توقفگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه،علی رستمی در جلسه ستاد خدمات سفر گفت: این شهرستان در یکی از مهم‌ترین شاهراه‌های  مواصلاتی قرار گرفته و سهم تربت حیدریه از اقتصاد گردشگری مشهد چیزی در حد صفر است.

وی ادامه داد: متاسفانه در آمارهای حجم بالای تردد مسافران از این محور، جای خالی مزایای اقتصادی حاصل از تردد و حضور گردشگران در این شهر خالی است و مشخص نشده این همه هزینه و تلاشهایی که مجموعه اداری تربت حیدریه برای رفاه حال و رضایتمندی گردشگران انجام داده آیا برگشت سرمایه ای برای مردم ما در پی داشته است یا خیر؟

فرماندار تربت حیدریه گفت: متاسفانه اقتصاد گردشگری مشهد برای ما نفعی که ندارد هیچ، همه ساله کلی ضرر و زیان نیز نصیب ما می کند و برای اقتصاد شهر تربت حیدریه بسیار هزینه بر است و باید در این حوزه اقدامات اساسی صورت گیرد.

رستمی همچنین افزود: مجموعه مدیریت شهری باید در نوروز سال گذشته در حوزه خدمات سفر نقش پررنگ تری را ایفا می کرد و این در حالی است که انتظار داشتیم شهرداری امسال رتبه ای در زمینه ساخت المان‌های نوروزی و زیباسازی در خراسان رضوی کسب کند که متاسفانه نشد.

وی در پاسخ به ادعای کمبود فضای تبلیغاتی در جاده ها نیز گفت: امروز فضای مجازی در زمینه اطلاع رسانی به کمک صنعت گردشگری آمده است و نمی‌توان گفت در زمینه اطلاع رسانی ضعیف هستیم و حتی امروز خودروها یا تلفنهای همراه مجهز به مسیریاب‌های اینترنتی هستند که کسی در راه نمی ماند و گم نمی‌شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز