خبرگزاری کار ایران

تجلیل از قهرمانان و برترین های فوتبال و فوتسال شهرستان بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۸۰۱

به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس مراسم تجلیل از قهرمانان و برترین های فوتبال و فوتسال شهرستان بردسکن برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، محمد دانشور ثانی در این مراسم گفت:به همت هیات فوتبال  بردسکن و با همکاری اداره ورزش و جوانان برآن شدیم به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس  این مراسم را برگزار کنیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با بیان اینکه  12 تیم فوتبال و فوتسال از شهرستان بردسکن در لیگ استان حضور دارند گفت:این تیم ها نیاز به حمایت مالی دارند تا جامعه ورزشی شهرستان باعث افتخار در سطح کشور و استان شوند. 

وی همچنین گفت:حضور 8 داور کشوری نشان از پتانسیل بالای شهرستان در امر  قضاوت در بازی های فوتبال و فوتسال می باشد. 

دانشورثانی با اشاره به استعداد های فراوان این شهرستان در رشته های فوتبال و فوتسال از راه اندازی 4 مدرسه فوتبال برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال خبرداد و گفت: کار ثبت نام از علاقه مندان در این مدارس آغاز شده است. 

وی تعداد ورزشکاران ساماندهی شده در شهرستان بردسکن را هزار و 100 نفر اعلام کرد و از ورزشکاران رشته های ورزشی خواست در صورت هر گونه فعالیت نسبت به بیمه ورزشی خود اقدام کنند.

درپایان این مراسم از 80 نفر از برترین های فوتبال و فوتسال شهرستان بردسکن در سال 97  ، داوران و پیشکسوتان این رشته های ورزشی  با اهداء لوح تقدیر و تندیس و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز