خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی آبیک خبر داد:

آغاز زیرسازی و آسفالت 6 روستا با مشارکت بنیاد مسکن آبیک/نیازمند 2 نیرو در آتش‌نشانی ناصرآباد هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۶۴۰

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک گفت: با مشارکت بنیاد مسکن شهرستان آبیک بر اساس برنامه زمانبندی شده زیرسازی و آسفالت 6 روستا با اعتباری بالغ بر 520 میلیون تومان از امروز آغاز شده و تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، غلامرضا اخلاقی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک اظهار کرد: بخش مرکزی شهرستان آبیک دارای سه دهستان زیاران، کوهپایه شرقی و غربی است که هفت هزار و 836 خانوار و بیش از 20 هزار نفر جمعیت دارد.

وی افزود: 27 روستای بخش مرکزی شهرستان آبیک دارای دهیاری و 9 روستا فاقد شورا است و در سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده بیش از 733 میلیون تومان در روستاهای فاقد شورا تزریق و هزینه شد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک ادامه داد: طی جلسه‌ای با حضور فرماندار آبیک، مسئولان قضایی و شورای روستای قشلاق مشکل زمین 12 هکتاری این روستا بررسی شد و پیگیری آن در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

اخلاقی اضافه کرد: جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت 13 روستا با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال هفته آینده آغاز می‌شود و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث خیابان اصلی و بلوار در روستای قشلاق از سرفصل بنیاد مسکن کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: با مشارکت با بنیاد مسکن شهرستان آبیک بر اساس برنامه زمانبندی شده زیرسازی و آسفالت روستاهای دارالسرور، کوندج، فالیزان، یانس‌آباد، اصغرآباد و جزمه به متراژ 20 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 520 میلیون تومان از امروز آغاز شده و تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک افزود: پروژه فاضلاب روستای زیاران از تیرماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر هم پیمانکار مشغول اجرای پروژه است.

تبدیل بخش مرکزی به کارگاه سازندگی بهسازی معابر

اخلاقی ادامه داد: در چند ماه آینده بخش مرکزی شهرستان آبیک در بهسازی معابر و آسفالت روستاها به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می‌شود.

وی اضافه کرد: با حمایت و پیگیری فرماندار آبیک روکش آسفالت جاده بهجت‌آباد تا ناصرآباد آغاز شده و 60 درصد روکش و آسفالت تا اتوبان هم در حال اجرا است.

این مسئول اذعان کرد: زیرسازی اتوبان تا ناصرآباد هم در شرف انجام است و در روزهای آینده آسفالت این مسیر صورت می‌گیرد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک افزود: آسفالت مسیر انجیلاق به طول سه کیلومتر از سه راهی زرجه‌بستان تا روستای شکرناب در هفته‌های آینده اجرایی می‌شود.

اخلاقی ادامه داد: در روزهای آینده هم نسبت به آسفالت جاده کهوانک از سوی اداره کل راه و شهرسازی اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت روستای کزلک  با 950 میلیون تومان و احداث بلوار روستای زیاران با 10 میلیارد ریال اعتبار در مرحله مناقصه قرار دارد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک افزود: در ایستگاه آتش‌نشانی روستای ناصرآباد که ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی موجود است به دو نیرو نیاز داریم این در حالی است که نیروهای آتش‌نشانی زیاران و قشلاق باید از آموزش کافی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز