خبرگزاری کار ایران

حسینی به ایلنا خبر داد:

کشف جسد غرق شده رئیس سابق هیات کوهنوردی کوهدشت

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۵۳۴

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت در استان لرستان از کشف جسد غرق‌شده رئیس سابق هیات کوهنوردی این شهرستان پس از ۸ روز در رودخانه سیمره خبرداد.

محمدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر گفت: پس از گذشت 8 روز و تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی و مردمی و با تلاش یک تیم غواصی که از استان کرج به این شهرستان اعزام شدند، جسد غرق‌شده رئیس سابق هیات کوهنوردی کوهدشت در رودخانه سیمره پیدا شد.
 
وی افزود: جسد سیدرضا نقوی رئیس سابق هیات کوهنوردی کوهدشت در یک کیلومتری محل غرق‌شدگی مشاهده و از رودخانه سیمره توسط غواصان از آب بیرون کشیده شد.
 
حسینی افزود: در ساعات اولیه روز حادثه تیم جست‌وجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت به‌ همراه نیرو‌های مردمی به‌صورت شبانه‌روزی اقدام به جست‌وجوی جسد فرد غرق‌شده کردند، اما طغیان رودخانه سیمره و گل‌آلود بودن آب آن عملیات جست‌وجو را دشوار کرده‌بود و با تلاش آنان جسد رئیس سابق هیئت کوهنوردی این شهرستان پیدا نشد.
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت عنوان کرد: در هشت روز اخیر یک تیم غواصی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان دورود و هم‌چنین بهمن پرورش یکی از غواصان بین‌المللی به منطقه شیرز اعزام شده‌بودند تا عملیات جست‌وجو برای یافتن جسد غرق‌شده رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت را بتوانند با قدرت و سرعت بیش‌تری پیگیری کنند.

وی ادامه داد:

وی در ادامه گفت: جستجوها توسط نیروهای محلی، امدادی و غواصان نیز برای یافتن جسد جوان 25 ساله به نام سامان محمدی اهل روستای شیراوند از توابع شهرستان کوهدشت که ساعت 12ظهر یکشنبه- 29 اردیبهشت‌ماه- برای شنا به رودخانه سیمره رفته بود همچنان ادامه دارد و امیدواریم هرچه زودتر پیکر این جوان پیدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز