خبرگزاری کار ایران

درویش پور مطرح کرد:

توسعه و رونق گردشگری استان در اولویت قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۸۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: موضوع گردشگری بسیار حائز اهمیت است چرا که باید به این صنعت به عنوان عامل پیشران در رونق و توسعه استان توجه کرد.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه کارگروه گردشگری استان، گفت: رونق صنعت گردشگری برای پیشرفت و شکوفایی استان باید در اولویت قرار بگیرد. 

وی عنوان کرد: یکی از توصیه های مهمی و اساسی که استاندار محترم بر آن تاکید جدی دارد رونق حوزه گردشگری استان است. 

درویش پور گفت: با توجه به ظرفیت ها و فرصت های بالقوه ای که استان البرز در این حوزه داراست باید از آن در راستای توسعه استان استفاده کرد.

وی ادامه داد: استان البرز باتوجه به شرایط اقلیمی بی نظیر و همچنین وجود آثار باستانی و ابنیه های تاریخی از نظر گردشگری باید سر آمد سایر استان ها باشد.

وی اضافه کرد: باید باور راسخ داشته باشیم که توسعه استان میسر نمی‌شود مگر اینکه به حوزه گردشگری اهتمام جدی داشته باشیم.

 وی با تاکید بر ارائه طرح ها و ایده های خلاقانه در امر گردشگری گفت: اطلاع رسانی جاذبه‌های گردشگری و ایجاد غرفه و نمایشگاه‌های صنایع دستی به ویژه در ورودی‌های شهر از جمله اقداماتی است که کارگروه گردشگری استان باید در دستورکار خود قرار دهد.

وی افزود: از اداره میراث فرهنگی استان و دستگاه های اجرایی عضو کارگروه گردشگری انتظار می‌رود با هم افزایی و همکاری یکدیگر در این حوزه به طور جدی ورود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز