خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در 3 استان/ افزایش دما در اکثر مناطق کشور طی هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۶۰

کارشناس سازمان هواشناسی از بارندگی در 3 استان کشور خبرداد و گفت: طی هفته آینده در اکثر مناطق کشور افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی، درباره وضعیت هوای کشور طی امروز پنچشنبه گفت: طی امروز در نوار شرقی سیستان و بلوچستان بویژه در ساعات بعدازظهر و شب، رگبار موقتی باران همراه با رعد وبرق را خواهیم داشت.

وی افزود: از جمعه تا اوایل هفته آینده برای اکثر مناطق کشور افزایش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه‌ای رخ خواهد داد.
 
گودرزی عنوان کرد: طی امروز پنج شنبه برای سواحل شمالی و شمال شرق کشور افزایش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه پیش بینی می‌شود.
 
وی گفت: از امروز تا شنبه در جنوب غرب کشور و ایلام وزش باد قابل ملاحظه همراه با تندباد لحظه‌ای بویژه در بعدازظهر‌ها پیش بینی می‌شود، لذا احتمال وقوع گرد و غبار و گردوخاک محلی در پاره‌ای از این مناطق وجود دارد.

گودرزی در ادامه با بیان اینکه از امروز بعد ظهر اوایل شب رگبار و رعد برق باران برای نیمه شرقی و شمال غرب را داریم افزود: در استان‌های کرمان، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است. همچنین برای فردا در شمال غربی کشور و دامنه های البرز مرکزی با رگبار و رعد و برق رو به رو خواهیم بود.
 
وی در ادامه اضافه کرد: امروز غرب تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج و طوفانی می‌شود.
 
گودرزی گفت: هوای تهران امروز در برخی از ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود و طی فردا کمی ابری، همراه با وزش باد و در بعدازظهر وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ درجه و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران پس‌فردا شنبه کمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.
 
وی افزود: امروز همچنین شمال آذربایجان غربی و شرقی با بارندگی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز