خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری قزوین خبر داد:

265 زندانی جرائم غیرعمد در استان قزوین نیازمند کمک‌ خیران

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۰۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت:265 زندانی جرائم غیرعمد استان قزوین نیازمند کمک‌های خیران هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که شامگاه چهارشنبه در  شهرستان آبیک برگزار شد اظهار کرد: تا 10 روز پیش تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین 308 بود که با برگزاری چندین جشن گلریزان در استان تعداد این زندانیان تاکنون به 265 نفر رسیده است.

وی افزود: تاکنون دو میلیارد و 300 میلیون تومان در جشنهای گلریزانی که در استان قزوین برگزار شده، خیران کمک کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: شهرستان آبیک دارای حدود 30 زندانی جرائم غیرعمد است که حدود 40 میلیارد ریال بدهی دارند.

قدرتی اضافه کرد: سال گذشته 281 زندانی جرائم غیرعمد استان قزوین با کمک خیران، بخشش 41 میلیارد تومانی طلبکاران، آورده بدهکاران از زندان و ستاد دیه استان آزاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: امام علی «ع» فرموده است: محبوبترین مومن نزد خدای متعال کسی است که به مومن فقیر در زندگی اش کمک کند.

این مسئول قضایی تصریح کرد: کمک به نیازمندان و احسان به دیگران علاوه بر نشاط روحی و آرامش در وجود انسان، در آخرت دستگیر انسان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: احسان و نیکوکاری در جامعه تبدیل به فرهنگ شده است.

قدرتی ادامه داد: شرایطی در زندگی برخی افراد در جامعه ایجاد می‌شود که گرفتار می‌شوند و با مشکل مالی مواجه می‌شوند که باید دستشان را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز