خبرگزاری کار ایران

شهردار پاکدشت خبر داد؛

نوسازی آسفالت خیابان‌های پاکدشت و رفع آثار چاله‌های موجود در کوچه ها

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۲۵۶

عملیات نوسازی آسفالت شهر پاکدشت و رفع آثار چاله‌های موجود در کوچه‍‌ها و معابر شهر با بتن ریزی توسط نواحی مناطق سه گانه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ؛ داریوش پازوکی شهردار پاکدشت  با اعلام خبر فوق گفت: انجام بهسازی و نوسازی خیابان‌های پاکدشت و رفع  چاله‌های سطح شهر نیاز به همراهی دیگر دستگاه ها دارد زیرا قسمتی از این مسئله به کنده‌کاری آب و فاضلاب باز می‌گردد و آسفالت های موجود در خیابان‌های این شهر به مثابه پیراهن چهل تکه بر خیابان‌ها و معابر آن بعد از حفاری توسط برخی دستگاه های خدمات رسان جلوه می‌کند.

وی در‌باره رفع مشکل چاله ها گفت: با توجه به اینکه چاله ها همیشه می توانند دردسر ساز باشند  شهرداری با در نظر گرفتن همه جوانب شهرسازی اقدام به  آسفالت و رفع آثار چاله‌های موجود در کوچه ها و معابر شهر را با عملیات بتن ریزی توسط نواحی در مناطق سه گانه کرد  .

 پازوکی  با بیان اینکه وجود چاله چوله های فراوان زیبنده پایتخت گل و گیاه کشور نیست، اظهار کرد: چاله چوله ها در سطح شهر نه تنها باعث ایجاد مشکل برای شهروندان  می‌شود بلکه وجود آنها زیبنده این شهر گردشگر پذیر نیست چرا که مسافران به محض ورود به این شهر در نگاه اول با خیابان ها مواجه می شوند پس باید شهری در خور شهروندان ساخت و امید است که با همراهی مسئولان ادارات و ارگان های مختلف بتوانیم در خدمات رسانی به مردم پیشگام تر از شهرهای دیگر عمل کنیم و شهری آبادتر و زیباتر داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز