خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در راستای امیدآفرینی حقیقی بین مردم گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۱۲۳

استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید در جهت امیدآفرینی حقیقی بین مردم گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی با بیان این مطلب در گردهمایی روابط عمومی‌های استان خراسان‌رضوی که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: داشته‌های بسیاری داریم و تلاش‌های بسیاری کردیم اما به سمت نقاط منفی می‌رویم. پس ضروری است روابط عمومی‌ها، اصحاب رسانه و تمام کسانی که با افکار عمومی در ارتباط هستند، در جهت امیدآفرینی حقیقی و نه کاذب تلاش کنند و فعالیت‌های صورت گرفته را ترویج دهند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم دارند، افزود: در عصر حاضر جنبه اعتلا و آگاهی مردم رشد یافته و با افزایش دانش عمومی جامعه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید بیشتر تلاش کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه روابط عمومی ابراز مفیدی است که دنیا از آن استفاده می کند، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز از رسانه‌ها در بخش تبلیغات فروش کالا گرفته تا سیاست و اقتصاد بهره می‌گیرند.

رزم حسینی ادامه داد: اما در کشور ما از نقش تخریبی رسانه‌ها استفاده می‌شود که این امر سبب بی‌اعتمادی جامعه می‌گردد. در حالیکه دشمنان ما به خوبی می‌دانند چگونه می‌توانند از این بی‌اعتمادی به وجود آمده در بین مردم استفاده کنند و افکار را مدیریت کنند.

وی افزود: امروز رسانه‌هایی که در اختیار وجود دارد، زمینه برای مدیریت این افکار فراهم آورده است.

رزم حسینی بیان کرد: در دستگاه‌های مختلف تلاش‌هایی دارد صورت می‌گیرد و نقاط مشترک بسیاری وجود دارد که باید آن ها را ترویج کرد و براساس آنها باید به سمت جلو حرکت نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز