خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

صنعت آماده پرداخت هزینه برای خلاقیت است

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۳۵۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: باید به دانشجو به عنوان یک نیروی کارآفرین آموزش داده شود تا از فاز کارمندی خارج شده و در حوزه صنعت از یاد گرفتن مداوم دوری نکند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی ضمن ابراز خوشحالی از بروز برخی اتفاقات خوب در دانشگاه‌ها تصریح کرد:خوشبختانه بخش عمده‌ای از فارغ التحصیلان دانشگاه در حوزه صنایع، علاقه چندانی به کارمندی و پشت میزنشینی ندارند اما لازم است در دانشگاهها فرهنگی نهادیه شود تا دانشجوی دیروز و صنعتگر امروز هیچگاه از یاد گرفتن مداوم اجتناب نکند.

وی ضمن انتقاد از به روز نبودن برخی سرفصل های دانشگاهی در حوزه صنایع اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش بصورت مداوم به روز می شود متاسفانه روند بروزرسانی کتب دانشگاهی ما به کندی صورت می گیرد.

این مقام مسئول در رابطه با لزوم تعامل صنعت و دانشگاه، تصریح کرد: صنعت همیشه آماده پرداخت هزینه برای خلاقیت است و قطعا جایی که علم، پتانسیل تبدیل شدن به ثروت را داشته باشد صنعت آماده هزینه است.

شاهمرادی در خاتمه با اشاره به دستاوردهای صنعت در ایران اسلامی یادآور شد: برخی محدودیت ها در حوزه صنایع ما را مجبور کرد تا علم خود را گسترش داده و عمل را با جدیت دنبال کنیم که خروجی آن باعث شد تا ما امروز به عنوان یک قدرت صنعتی در برخی تولیدات جهان شناخته شده و در در رده بهترین ها قرار می گیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز