خبرگزاری کار ایران

شهبازی تاکید کرد:

اجتناب از اقدامات میلی و سلیقه ای در گرو برنامه ریزی علمی است

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۸۵۳

استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید از امور میلی پرهیز کنیم، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که سازمان ها، ادارات، دستگاه ها و نهادها در بخش های دولتی و غیردولتی به سمت و سوی اقدامات پژوهشی سوق پیدا کرده و برای خدمات نوین به مردم، بروز شوند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان، 2 ماموریت اساسی را محور امور استان در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری برشمرد و افزود: باید براساس پژوهش های تخصصی نسبت به احصا مسائل، مشکلات  و گرفتاری های مردم بپردازیم که اقدامات و برنامه های استان طبق این مطالعات به صورت علمی صورت گیرد.

استاندار البرز اضافه کرد: این روزها در البرز تحقیقات و پژوهش در راس امور قرار گرفته و در بخش های مختلفی در حال تهیه و تدوین سند در راستای رشد و توسعه استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از امور میلی پرهیز کنیم، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که سازمان ها، ادارات، دستگاه ها و نهادها در بخش های دولتی و غیردولتی به سمت و سوی اقدامات پژوهشی سوق پیدا کرده و برای خدمات نوین به مردم، بروز شوند.

شهبازی افزود: گاهی تصمیم سازی ها در اتاق های دربسته صورت می گیرد که در این رابطه خروجی مطلوبی برای گروه های هدف در بر ندارد.

وی عنوان کرد: باید با بهره برداری از گروه های علمی و تخصصی و ظرفیت دانشگاه های استان، تصمیم سازی ها پژوهش محور و در راستای رضایتمندی جامعه هدف صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: دانشگاه های می توانند طی تعامل و همپوشانی نسبت به ارائه طرح ها و برنامه های کاربردی برای استان با بهره گیری از نیروهای علمی قدرتمند، اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز