خبرگزاری کار ایران

با حضور شخصیت‌های حوزوی انجام شد؛

رونمایی از جدیدترین آثار قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۵۸۹

در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حضور جمعی از شخصیت های حوزوی، از جدیدترین آثار قرآنی این نهاد حوزوی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیین رونمایی از جدیدترین آثار قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی "رییس این دفتر"، معاونان و برخی دیگر از شخصیت‌های حوزوی، برگزار شد.

این مراسم، در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که همزمان با ماه مبارک رمضان افتتاح و آغاز به کار کرد، برگزار شد.

محمدباقر انصاری رئیس مؤسسه بوستان کتاب در حاشیه رونمایی از آثار جدید قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌وگویی اظهار داشت: مجموع آثار قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ۳۰۰ اثر است و امروز ۵۰ اثر قرآنی که مربوط به سال های ۹۶ و ۹۷ باشد، رونمایی شد.

وی با بیان اینکه از این ۵۰ عنوان کتاب رونمایی شده، ۳۵ اثر مربوط به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و ۱۵ اثر هم مربوط به مؤسسه بوستان کتاب است، خاطرنشان کرد: از جمله آثار جدید رونمایی شده، می‌توان به تفسیر شمس تألیف حجت الاسلام و المسلمین مصطفی بروجردی در ۱۰ جلد، دانشنامه قرآن ویژه نوجوانان در ۳ جلد، جلد ششم مفتاح‌الجامع، مجموعه دانشنامه‌های قرآنی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز