خبرگزاری کار ایران

دستغیب در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

فعالیت شورای جوانان آبیک بدون نگاه جناحی و سیاسی/تشکیل 7 کمیته و 2 کارگروه

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۵۶۶

مشاور فرماندار آبیک در امور جوانان از تشکیل شورای جوانان این شهرستان با صدور دستوری از سوی فرماندار آبیک خبر داد و گفت: این شورا، بدون نگاه جناحی و سیاسی فعالیت خواهد کرد.

مجتبی دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با دستور و حمایت‌های شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک شورای جوانان این شهرستان با مرکزیت شهر آبیک و دو کارگروه تابعه در بخش‌های مرکزی و بشاریات در قالب هفت کمیته فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: هفت کمیته شورای جوانان شهرستان آبیک شامل حقوق شهروندی، ورزشی، بانوان  و خانواده، روابط عمومی، سیاسی، فرهنگی و هنری و اجتماعی خواهد بود.

مشاور فرماندار آبیک در امور جوانان با بیان اینکه جوانان 18 تا 35 سال می‌توانند عضو شورای جوانان شوند، ادامه داد: زمانی که جوانان علاقمند عضو کمیته‌ها شدند با جذب نفرات می‌توانند به صورت انتخاباتی، روسای کمیته‌ها را انتخاب کنند که این روسا، عضو شورای مرکزی جوانان شهرستان آبیک می‌شوند.

دستغیب هدف از تشکیل شورای جوانان را مشارکت جوانان در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری شهرستان آبیک ذکر و خاطرنشان کرد: پرورش شهروندان در قالب مدیران و دست‌اندرکاران به صورت بومی و باتجربه از دیگر اهداف تشکیل شورای جوانان است.

وی با اشاره به اینکه در شورای جوانان نگاه جناحی و سیاسی وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تمام قشرها و افراد با تفکرات و دیدگاه‌های مختلف می‌توانند عضو این شورا شوند.

این مسئول تصریح کرد: برای کمیته‌ها چشم‌انداز تعیین شده و برنامه‌محور خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد چندین سازمان مردم نهاد از دل این کمیته‌ها استخراج کرده تا به صورت حرفه‌ای در شهرستان آبیک فعالیت کنند.

مشاور فرماندار آبیک در امور جوانان ضمن قدردانی از نگاه ویژه فرماندار این شهرستان به جوانان و باز کردن فضا و میدان به حضور این بخش فعال و تاثیرگذار از جامعه اذعان کرد: جوانان شهرستان آبیک باید این فرصت مغتنم  را که برای نخستین بار در اختیار جوانان مستعد و توانمند این شهرستان قرار گرفته، قدر بدانند و با حضور فعال و گسترده و پویا، آینده‌ای روشن و در چارچوب فضای بومی را رقم بزنند.

دستغیب یادآور شد: کانال‌های ارتباطی و نحوه عضویت افراد در شورای جوانان شهرستان آبیک به زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: شورای جوانان با حمایت فرماندار شهرستان آبیک و همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز