خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمان خبرداد:

متلاشی شدن 13 باند تهیه و توزیع سلاح‌های جنگی در کرمان

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۲۸۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از متلاشی شدن ۱۳ باند تهیه و ورود و توزیع سلاح‌های جنگی و شکاری توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، دادخدا سالاری گفت: با توجه به نقش پر رنگ انواع سلاح‌های غیر مجاز در تولید جرم و به خصوص جرائم خشن و ضد امنیتی و در راستای برقرار‌ی امنیت پایدار برای شهروندان و مردم شریف استان کرمان مقابله با باند‌های وارد کننده اسلحه به کشور از طریق مرز‌های شرقی و غربی کشور و توزیع آن در داخل کشور به خصوص در استان کرمان به عنوان یک طرح راهبردی در دستور کار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفته است.
 
وی افزود:  سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان موفق شدند ۱۳ باند ورود، تهیه وتوزیع انواع سلاح‌های غیر مجاز را شناسایی و مورد ضربه قرار داده و اعضای اصلی و سر شاخه‌های این باند‌ها دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان قرار گرفته و پرونده این افراد در حال تحقیقات و رسیدگی قرار دارد.
 
سالاری گفت: تاکنون از این باند‌ها ۲۶۵ قبضه انواع اسلحه‌های جنگی و شکاری غیر مجاز و مهمات مربوطه کشف و توقیف شده است.
 
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان افزود: از باند‌های منهدم شده ۲۰ دستگاه انواع خودرو‌های تیز رو توقیف شده است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز