خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

مقوله امنیت در اولویت امور معاونت سیاسی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۵۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه مقوله امنیت در اولویت امور معاونت سیاسی خواهد بود و در بستر امنیت، شرایط خدمت رسانی بیشتر می شود، گفت: استان در شرایط امنیتی خوبی به سر می برد و برای ایجاد این امنیت، همه مردم و مسئولان باید تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه شورای اداری با اشاره به برنامه های آتی خود در حوزه سیاسی بیان کرد: اینجانب در برنامه کاری جدید خود در سمت جدید، شانی بالاتر از خادمی و خدمتگزاری برای خود قایل نیستم و هر چه برای این مردم کوچکی کنیم، قطعا بزرگی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: امیدآفرینی، اعتمادسازی و رضایتمندی از برنامه های آتی بنده بوده که قطعا نتیجه آن رضایت مندی خداوند خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: با وحدت و همدلی می توان بر مشکلات بزرگ فائق آییم و با انسجام می توان راه نفوذ دشمن را بست و تمام تلاش ما به طور مستمر ایجاد امنیت است.

حبیبی عنوان کرد: در برهه انتخابات نبض سیاسی استان تند می شود که در تلاش برای بالانس کردن این نبض تند در آن زمان حساس هستم.

وی افزد: مقوله امنیت در اولویت امور معاونت سیاسی خواهد بود و در بستر امنیت، شرایط خدمت رسانی بیشتر می شود. استان در شرایط امنیتی خوبی به سر می برد و برای ایجاد این امنیت، همه مردم و مسوولان باید تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اضافه کرد: ارتقا شاخص‌های سرمایه اجتماعی با جدیت پیگیری خواهد شد. ابعاد و شاخص های این سرمایه صداقت، اعتماد، سلامت روانی، روحیه جمع گرایی و سایر شاخص ها است که پیگیری و ارتقابخشی خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: مهمترین اولویت حوزه سیاسی در سالجاری، برگزاری انتخابات مجلس است که بناست در دوم اسفند برگزار شود که باید بستری برای مشارکت حداکثری باشد و ما امانتدار خوبی برای آراء مردم باشیم.

وی ادامه داد: انتخابات یک تکلیف سیاسی است که باید از آن سربلند بیرون بیائیم. در انتخابات تقوای سیاسی باید مدنظر قرار گیرد و مدیران دستگاه‌ها باید در برگزاری این امر خطیر هماهنگ باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: فعالیت احزاب امری مهم در جامعه است. احزاب می‌توانند مطالبه گری قانونی داشته باشند. همچنین خانه حزاب سریعا راه اندازی خواهد شد تا برای نشاط سیاسی جامعه گام‌هایی برای احزاب برداریم.

طی مراسم معارفه امـروز، محمد شفیعی با حکم وزارت کشور به مدت چهار سال در سمت فرمانداری قزوین و منوچهر حبیبی به سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز