خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

توهین به هیچ شخص، نهاد و دستگاهی قابل قبول نیست/ از ظرفیت مدیران بومی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۲۶

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: هیچ کس در هیچ لباسی حق ندارد به هیچ شخص و نهاد و ارگانی توهین کند چرا که این امر موجب خدشه وارد شدن به بدنه نظام و ایجاد تفرق می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری با محوریت معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و تکریم و معارفه فرماندار قزوین که با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار و مدیران دستگاههای مختلف استان در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در بحث انتصابات، بحث استفاده از مدیران بومی بسیار مهم است.

وی گفت: باید از ظرفیت این نیروها در استان به خوبی استفاده شود و منظور ما از این سخن تمام کسانی هستند که از استانهای دیگر سالهاست در این استان ساکن هستند و در واقع بومی استان محسوب می شوند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدیر بومی همیشه دلسوز استان خود است چرا که به این استان تعلق دارد. گاهی برخی نمایندگان که روزی در مناصب مهمی بودند و امروز در هیچ سمتی نیستند، اما هنوز دغدغه استان را دارند برای موفقیت استان همچنان در تلاش هستند و این ظرفیت ها از سوی رسانه ها می تواند به خوبی بیان شود.

زرآبادی عنوان کرد: هیچ کس در هیچ لباسی حق ندارد به هیچ شخص و نهاد و ارگانی توهین کند چرا که این امر موجب خدشه وارد شدن به بدنه نظام و ایجاد تفرقه می شود.

وی افزود: امروز در استان 9 واحد بحرانی وجود دارد که وظیفه تک تک مدیران است که این وضع را پیگیری کنند. در بحث واحدهای مشکل دار نیز وضع به همین شکل است. برخی مدیران به دنبال تغییر مدیریت استان هستند و از این رو وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهند. اما باید بدانند که مدیریت استان شخصی دلسوز است که مدیریت استان را همچنان برعهده خواهد داشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز وضعیت کارگران مناسب نیست و رسیدگی به این وضع تنها وظیفه یک مدیر نیست بلکه وظیفه همه استان است که به این وضع رسیدگی کنند.

زرآبادی با اشاره به معارفه معاون سیاسی استاندار و فرماندار قزوین ادامه داد: امروز تمام مدیران استان باید پشت این دو شخصیت باشند تا استان موفق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز