خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر کشور؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۸۲۱

به پیشنهاد عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، منوچهر حبیبی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

منوچهر حبیبی متولد 1350 و کارمند رسمی وزارت کشور بوده و لیسانس راه و ساختمان،فوق لیسانس مدیریت و دکترای برنامه ریزی شهری دارد.

سرپرستی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، معاون امور عمرانی استانداری قزوین، معاون امور اقتصادی استانداری قزوین، معاون امور عمرانی استانداری کهکیلویه و بویر احمد، مدیر کل حراست استانداری کهکیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، مدیرکل راه و ترابری استان کهکیلویه و بویراحمد، سرپرست فرمانداری قزوین و همچنین شهردار یاسوج از جمله سوابق کاری وی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز