خبرگزاری کار ایران

سردار جان‌نثار مطرح کرد:

یک قاچاقچی مسلح در مرزهای شرقی خراسان رضوی به هلاکت رسید

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۱۵

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف مواد مخدر در مرزهای شرقی خراسان رضوی خبر داد.

سردار ماشاالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، در تشریح این خبر افزود: مرزبانان فرماندهی هنگ مرزی تایباد با اشرافیت اطلاعاتی کامل در مسیرهای احتمالی ورود سوداگران مرگ اجرای کمین کرده و در عملیاتی غافگیرانه با آنان درگیر که طی این درگیری یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید.

وی اظهار داشت: مرزبانان در راستای حراست و حفاظت از مرزها و جلوگیری از هرگونه قاچاق به کشور طی دو عملیات جداگانه موفق شدند مقادیر مواد مخدر، سلاح و مهمات کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، تصریح کرد: در پاکسازی محل درگیری یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مهمات مربوطه و بیش از 36 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و حشیش را کشف شد.

وی در ادامه از کشف چهار قبضه سلاح جنگی در سرخس خبر داد و افزود: مرزبانان فرماندهی هنگ مرزی سرخس در عملیاتی دیگر نیز برای تامین امنیت حوزه استحفاظی و برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان، موفق به کشف چهار قبضه سلاح جنگی شدند.

این مقام ارشد نظامی در خراسان رضوی گفت: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه یک‌دستگاه خودرو را شناسایی و پس از توقیف، سه قبضه سلاح کلت و یک قبضه سلاح وینچستر همراه مهمات مربوطه را کشف و متهمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جان‌نثار با اشاره به اینکه مبارزه قاطعانه و برخورد مجدانه با قاچاقچیان از مهمترین وظایف مرزبانان این فرماندهی است، مطرح کرد: مرزبانان در کنار مرزنشینان امنیت پایدار را رقم می‌زنند و با قانون شکنان و افرادی که قصد نگهداری و خرید و فروش صلاح‌های غیر مجاز را دارند به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز