خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ساخت المان شهدای گمنام در تایباد 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۱۴

ساخت مجموعه المان های شهدای گمنام دفن شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، فرماندار این شهرستان امروز در جلسه یادمان شهدای گمنام گفت: حفظ ارزش ها و یاد شهدا خط قرمز کشور در برابر دشمنان است. 

حسین شرافتی راد افزود: اکنون که 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان این نظام همچنان از ارادت ایرانیان به شهدا هراس دارند. 

وی مطرح کرد: چنانچه اعتبار مورد نیاز ساخت این فضای معنوی از سوی نهادهای متولی و خیران تایباد تامین شود ساخت آن در کمترین مدت زمان اجرایی می شود.

در ادامه رییس حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان تایباد نیز گفت: امیدواریم عملیات اجرایی احداث این طرح جامع پس از تایید در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های شهدای استان هر چه سریعتر در این شهرستان آغاز شود.

سرهنگ بازنشسته رمضان حسین زاده با تاکید بر رعایت نکات مهندسی در ساخت بنای یادمان شهدای تایباد افزود: ساخت المان شهدا گامی در راستای پاسداشت فرهنگ شهادت است. 

شهردار تایباد اضافه کرد: برای حرکت در مسیر شهدا نیاز است اقداماتی انجام شود که شهیدان برای حفظ آنها جان خود را تقدیم کردند. 

ایوب سیدالحسینی گفت: در جامعه‌ای که فقر رسوخ کند ایمان رخت خواهد بست، شهدا جنگیدند تا کشور را از وابستگی رها کنند امروز نوبت ماست تا با تدابیر درست بسترهای لازم جهت اشتغال جوانان را فراهم کنیم. 

در فضای بیرونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد دو شهید گمنام دفن شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز