خبرگزاری کار ایران

در حاشیه بازدید از مپنا، مطرح شد؛

کمبودها را با تکنولوژی حل می کنیم/ اجرای برنامه گسترده برای آغاز خط تولیدی بومی واگن های مترو

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۷۱۱

استاندار البرز در بازدید از کارخانه مپنا گفت: نیروهای این مجموعه در زمینه کاری و علمی از سطح بالایی برخوردار است و باید از تمام ظرفیت‌های این مجموعه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیز الله شهبازی، استاندار البرز امروز در حاشیه بازدید از کارخانه لوکوموتیو مپنا در جمع خبرنگاران گفت: با اشاره به اینکه در سال رونق تولید هستیم، محصولات استراتژیک در این مجموعه تولید می شود و این کارخانه تولید محصولات به روز را در دستور کار خود قرار داده است.

شهبازی با بیان اینکه نیروهای این مجموعه در زمینه کاری و علمی از سطح بالایی برخوردار است، اظهار داشت: باید از تمام ظرفیتهای این مجموعه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه همت بالایی در استان البرز وجود دارد که می خواهیم شاهد به روز رسانی تولیدات باشیم، خاطرنشان کرد: برخی منابعی که در کشور وجود دارد نا محدود است که باید با تکنولوژی های جدید بکار گیری شود‌.

شهبازی با اشاره به اینکه استان البرز استانی مولد است، گفت: به دنبال این هستیم که چرخ تولید استان را بگردانیم تا شاهد آرامش اقتصادی در کشور باشیم.

عباس علی آبادی، مدیرعامل گروه صنعتی مپنا در ادامه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تولید استراتژیک لوکوموتیو، این محصول قابل مقایسه با خودرو نیست بلکه محصولی است که نبود آن می تواند چرخه زندگی و رفاه اجتماعی را با مشکل مواجه کند.

مدیرعامل گروه صنعتی مپنا در ادامه با بیان اینکه مقامات کشوری سعی در بومی سازی این مجموعه را داشتند, بیان کرد: امروز صاحب فناوری و تکنولوژی هستیم و می توانیم اعلام کنیم از این حیث نیاز کشور را تأمین کرده ایم و در این رابطه بی نیاز قلمداد می شویم اما تعامل با دنیا را کنار نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز