خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی یزد خبر داد:

کاهش دما، افزایش ابر و رگبار پراکنده تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۳۵

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان یزد با تشریح وضعیت جوی استان یزد گفت: کاهش دما، افزایش ابر و رگبار پراکنده تا پایان هفته در انتظار خواهد بود.

محمدرضا شیرغلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از اواسط هفته در استان یزد دمای هوا کاهش خواهد یافت و در ساعات عصر و پایانی روز نیز آسمانی صاف تاکمی ابری همراه با وزش باد جو غالب هوای استان یزد خواهد بود.

وی با بیان اینکه از لحاظ دمایی تا روز دوشنبه همچنان روزهای نسبتا گرمی را  پیش روخواهیم داشت ادامه داد: از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری چند درجه ای از گرمای هوا کاسته می شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان یزد اضافه کرد: همچنین از امروز تا پایان هفته جاری مجددا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد افزایش ابر و با احتمال رگبار پراکنده خواهیم بود.

شیرغلامی با بیان اینکه طی این بازه زمانی وزش باد نسبتا شدید وحتی گاهی وزش باد شدید توام با گرد وخاک دور از انتظار نیست عنوان کرد: بارشهای بهاری در نیمه دوم این هفته مساعدتر است ضمن اینکه این بازه زمانی وزش باد نسبتا شدید وحتی گاهی وزش باد شدید توام با گرد وخاک دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به میزان بارش های استان طی روزهای گذشته اظهار داشت: بیشترین بارش ها در روز جمعه نیز مربوط به خضرآباد با 10 میلی متر بارندگی، دره زرشک 5 میلی متر، مهرآباد ابرکوه و هامانه 4 میلی متر بوده است.

شیرغلامی گرمترین و سردترین نقاط استان را بافق و ده بالا به ترتیب با دمای 36 و 5 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز