خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی قزوین:

پایین بودن هزینه فساد در دستگاه های اجرایی موجب فساد در بدنه دولت می شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۸۷۵

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: تا زمانی که هزینه فساد در دستگاه‌های دولتی پایین است و فعالیت های سوداگرانه هست شاهد بروز تخلف، فساد و ارتشاء در بدنه دولت خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معصومه مرادیان در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: وقتی هزینه فساد در دستگاه‌های دولتی پایین است شاهد افزایش میزان فساد هستیم.

وی بیان کرد: تا زمانی که هزینه فساد و تخلف در دستگاه دولتی بالا نرود نمی‌توان انتظار داشت ارتشاء و رشوه خواری و تخلف و فساد در ادارات کاهش یابد.

مدیرکل دفتر مدیریت بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین تصریح کرد: باید فعالیت‌های سوداگرانه در دستگاه‌های دولتی به حداقل برسد و دستگاه‌های نظارتی در این زمینه متمرکز شوند تا بتوانیم فساد را کاهش دهیم.

مرادیان بیان کرد: سود آوری کارهای غیر مولد در دستگاه‌ها زیاد شده و با این روند نمی‌توان به حل مشکلات و رونق تولید امیدوار بود.

وی گفت: در جلسات رونق تولید و اشتغال فقط رویکرد مدیران این است که تسهیلات با سودهای بالا پرداخت کنند تا به صورت موقت مشکل یک واحد حل شود که کارساز نیست و پس از مدتی با واحدهای بدهکاری مواجه هستیم که توان باز پرداحت وام‌های خود را هم ندارند و به سمت تعطیلی می‌روند.

مرادیان از راه اندازی جلسات شورای گفتگو در شهرستان‌ها استقبال کرد و اظهار داشت: تشکیل شعب شورای گفتگو در شهرستان‌ها می‌تواند در شناسایی و حل مشکلات راهگشا باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز