خبرگزاری کار ایران

اشتغال بیش از3900 نفر در واحدهای کارگاهی شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۰۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از اشتغال بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر در واحدهای کارگاهی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از ناحیه صنعتی مه ولات، اظهار کرد: تاکنون 301 واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ساخته شده و با استقبالی که از این واحدها شده درصدد هستیم این واحدها را برای استفاده متقاضیان بیشتر احداث کنیم.

وی افزود: هر جا که ظرفیت برای تولید وجود داشته باشد امکانات زیرساختی و سایر خدمات را در اختیار صنعتگران قرار می دهیم تا صنعتگران بتوانند از مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده و فعالیت کنند.

مهدی زاده مقدم با اشاره به مزیت‌های ایجاد واحدهای کارگاهی در استان، ادامه داد: کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل‌ونقل، افزایش راندمان بازاریابی، دسترسی به بازار، افزایش جذابیت و امنیت شغلی از مزایای ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

وی خاطر نشان کرد: از 289 واحد کارگاهی آماده شده، 277 واحد در حال فعالیت هستند که اشتغال بیش از سه هزار و ۹۰۰ نفر فراهم شده و نیز بستر مناسبی جهت رشد و توسعه مناطق ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز