خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

کشف مقادیری کالای قاچاق و فاقد مجوز در مرزهای خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۴۷۰

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، گفت: مرزبانان هنگ‌های تابعه این فرماندهی موفق شدند طی ایست و بازرسی‌های مداوم و انجام گشت‌های مرزی در عملیات‌های جداگانه مقادیری کالای قاچاق و فاقد مجوز را کشف و ضبط کنند.

سردار ماشاالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، مطرح کرد: مرزبانان هنگ درگز در گشت‌های مرزی، موفق به کشف 2 تن چوب فاقد مجوز شدند.

وی در ادامه از کشف سیگار و کالاهای قاچاق توسط مرزبانان هنگ‌های تایباد و سرخس خبر داد و افزود: در ایست و بازرسی‌های انجام شده مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف 3 هزار نخ سیگار قاچاق و کالاهای قاچاقی شامل پارچه، رسیور ماهواره، شیرخشک، گوشی تلفن همراه و ... شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه را جمعا 78 میلیون و 330 هزار ریال برآورد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با عملیات‌های انجام شده توسط مرزبانان این فرماندهی، تعدادی متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جان‌نثار گفت: جلوگیری از قاچاق کالا، گام برداشتن در جهت تحقق شعار رونق تولید است و مرزهای استان خراسان رضوی برای تحقق این ممکن تحت کنترل و مراقبت مرزبانانی است که به طور شبانه روز در تلاشند با جلوگیری از قاچاق کالا از تمامی تولید کنندگان محصولات ایرانی حمایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز