خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین عنوان کرد:

227 واحد غیرفعال در استان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۸۷

مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین اظهار کرد: 900 واحد تولیدی در استان وجود دارد که 673 واحد در حال فعالیت و 227 واحد غیرفعال است

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان قزوین، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: شرکت شهرک‌ها بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاران است.

وی گفت: در حال حاضر 20 ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که 15 ناحیه صنعتی در بخش دولتی و 5 ناحیه در بخش خصوصی اداره می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین اظهار کرد: 900 واحد فعال در استان وجود دارد که 673 واحد در حال فعالیت و 227 واحد غیرفعال است و در میزان سرمایه گذاری قراردادها شهرک های صنعتی کاسپین، خرمدشت و لیا رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

خانپور عنوان کرد: 19 سرمایه گذار خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی  و نیز 20 واحد دانش بنیان در استان وجود دارند و شرکت شهرک ها از جذب سرمایه گذاران در شرکت های دانش بنیان و شهرک ها استقبال می کنیم.

وی افزود: قابلیت خودکفایی، جذب واردات و ساماندهی لکه های صنعتی از  اولویت های ما در سال جاری است.

خانپور گفت: اجرای ماده 81، اجرای بند شعاع 120 کیلومتری، پذیرش دفترچه شهرک ها به صورت رسمی از درخواست های شرکت شهرک های صنعتی استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز