خبرگزاری کار ایران

غفاری تاکید کرد:

ارتباط صحیح و کامل بین صنعت، آموزش و پرورش و دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۹۵

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری گفت: ارتباط صحیح و کامل بین صنعت، آموزش و پرورش و دانشگاه کلید اصلی رشد و پیشرفت جوامع در دنیای امروز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی غفاری سرجامی در این خصوص گفت: جامعه ایران به عنوان یک جامعه در حال توسعه نیازمند رشد و توسعه های متوازن و هماهنگ است تا با هماهنگی بین این نهادها جهت‌دهی مناسبی برای نوجوانان و جوانان ایجاد کنند، تا بتوانند علایق و توانایی های خود را محک بزنند و تصمیمی درست برای آینده شغلی خود اتخاذ کنند.

وی افزود: آموزش در صنعت و شناخت صنایع مختلف به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا با ایجاد شناختی درست در زمینه صنایع مختلف و سرمایه گذاری بیشتر در ابعادی خاص از علایق خود، انتخاب بهتری در رشته تحصیلی دانشگاهی خود و در نتیجه آینده کاری خود داشته باشند، بدین منظور الزامی است تا نظام‌ها و نهادهای مختلف اجتماعی در راه نیل به این هدف از هماهنگی و ارتباطی پویا برخوردار باشند و با ارتباطات متقابل خود، راه رسیدن به توسعه متوازن را هموار سازند.

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری ادامه داد: در همین راستا نمایشگاهی با همکاری موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری، اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان میراث فرهنگی به مدت 2 روز در مجموعه توریستی پدیده شاندیز  برگزار شد و دانش آموزان از نزدیک با دستاوردهای هر رشته آشنا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز